Η πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων ισχύει για 14 ημέρες. Αν έχουν περάσει 14 ημέρες από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.
Για να είναι αποδεκτή η επιστροφή, το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε και στην αρχική του συσκευασία.
Ορισμένοι τύποι προϊόντων εξαιρούνται από την επιστροφή. Τα ευπαθή προϊόντα, όπως τροφές για κατοικίδια, δεν μπορούν να επιστραφούν. Επίσης, δεν δεχόμαστε επιστροφές για προϊόντα που είναι είδη προσωπικής υγιεινής για κατοικίδια.
Επιπλέον μη επιστρεφόμενα είδη:
-
- Κάρτες δώρων
-
- Ορισμένα είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας για κατοικίδια
Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, απαιτείται απόδειξη αγοράς.
Περιπτώσεις όπου παρέχονται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων:
-
- Προϊόντα για κατοικίδια με εμφανή σημάδια χρήσης
-
- Ανοιγμένες συσκευασίες τροφών ή λιχουδιών για κατοικίδια
-
- Οποιοδήποτε προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπουν μέρη για λόγους που δεν οφείλονται σε δικό μας λάθος.
-
- Οποιοδήποτε προϊόν επιστραφεί μετά από 30 ημέρες από την παράδοση.
Επιστροφές χρημάτων
Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας, θα σας ενημερώσουμε μέσω email για την παραλαβή του και για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.
Αν εγκριθεί, η επιστροφή χρημάτων θα επεξεργαστεί και θα πιστωθεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής σας, εντός ορισμένων ημερών.
Καθυστερημένες ή μη κατατεθείσες επιστροφές χρημάτων
Αν δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων σας, πρώτα ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, καθώς μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να αναρτηθεί η επιστροφή χρημάτων επίσημα.
Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας, καθώς συχνά υπάρχει χρόνος επεξεργασίας πριν αναρτηθεί η επιστροφή χρημάτων.
Αν έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο {διεύθυνση email}.
Είδη προσφοράς
Μόνο τα προϊόντα σε κανονική τιμή μπορούν να επιστραφούν. Τα είδη προσφοράς δεν μπορούν να επιστραφούν.
Ανταλλαγές
Αντικαθιστούμε μόνο τα προϊόντα που είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Αν χρειάζεστε να ανταλλάξετε το προϊόν με το ίδιο, στείλτε μας ένα email στο [email protected] και στείλτε το προϊόν σας στη διεύθυνση: Απλωταριάς 11 Χίος 82131.
Δώρα
Αν το προϊόν είχε χαρακτηριστεί ως δώρο κατά την αγορά και στάλθηκε απευθείας σε εσάς, θα λάβετε πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας αποσταλεί ένα πιστοποιητικό δώρου.
Αν το προϊόν δεν είχε χαρακτηριστεί ως δώρο κατά την αγορά, ή ο δωρητής είχε στείλει την παραγγελία στον εαυτό του για να σας την δώσει αργότερα, θα στείλουμε επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα ενημερωθεί για την επιστροφή σας.
Αποστολή επιστροφών
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, πρέπει να το στείλετε στη διεύθυνση: Απλωταριάς 11 Χίος 82131
Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή του κόστους αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Αν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος της επιστροφής αποστολής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων σας.
Ανάλογα με το πού ζείτε, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν που ανταλλάξατε σε εσάς μπορεί να διαφέρει.
Αν επιστρέφετε ακριβά προϊόντα, ίσως θελήσετε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής που μπορεί να παρακολουθείται ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο
για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και επιστροφές προϊόντων.